Вы здесь: Главная > Новости образования > Найбільше кадрів бракує в ІТ: головні тези спікерів потоку HR на GET Business Festival

Найбільше кадрів бракує в ІТ: головні тези спікерів потоку HR на GET Business Festival

Від пoкaзникa зaлучeнoсті співрoбітників зaлeжить успіx кoмпaнії. Тoму звoрoтний зв\’язoк від ниx мaє бути пoстійним, oскільки сaмe цe дoпoмaгaє кoнтрoлювaти зaлучeність тa підтримувaти кoмaнду. Тaкoж нeoбxіднo підтримувaти кoрпoрaтивну культуру тa прoвoдити зaxoди, щo зміцнюють кoмaнду.

Дирeктoр дeпaртaмeнту пo рoбoті з пeрсoнaлoм «ТEДІС Укрaїнa» Іринa Івaсюк

«Підприємницький підxід йдe нe лишe від власника, але й від співробітників» —  HR Director Biosphere Corporation Вікторія Желдак розповіла для роль КРІ у мотивації команди та досягненні стратегічних цілей компанії.

Командні бонуси у Biosphere Corporation дозволяють співробітникам розширювати мислення, дивитися далі затверджених нами цілей. Такими бонусами є річна премія ради прибуток, мотиваційні програми, які створюють колективну пам’ять успіху. Если ми досягли успіху та яскраво його відсвяткували, співробітник запам’ятає це надовго. 

HR Director Biosphere Corporation Вікторія Желдак

Оборона ефективне навчання, навички майбутнього та розвиток команди учасники фестивалю дізналися від тренера з брейнхакінгу та особистої ефективності, директора з розвитку «Бізнес Радіо» Віктора Рубльова.        

ТОП-10 навичок 2025 року:

  • Аналітичне мислення та інновації.
  • Активне навчання та стратегічне мислення.
  • Критичне мислення та аналіз.
  • Комплексне вирішення проблем.
  • Креативність та оригінальність.
  • Лідерські та соціальні якості.
  • Технологічні навички.
  • Програмування та технологічний проектирование.
  • Стресостійкість та гнучкість.
  • Прихильність ідеї.

Серед чинників ефективного навчання Рубльов назвав інтенсивність, зворотний зв’язок, ізоляцію (концентрація получай одному предметі), гейміфікацію, edutainment, різноманітність форматів та розвиток суперсили.

Президент з розвитку «Бізнес Радіо» Віктор Рубльов

Як підготувати лідерів нового покоління, розповіла управитель Academy DTEK Валерія Заболотна. 

У цифровому світі працює воззрение: лідер отримує все. Если він розуміє потреби клієнта, так займає 60% усього ринку. Другий, хто зробить тетунька саме, отримає 30% ринку. Решта забере тетенька, що залишилося, і вже никак не зможе вибратися з цієї позиції.

Управитель Academy DTEK Валерія Заболотна

Також Валерія наголосила, що майбутнє по (по грибы) людьми типу Shaper. Їм властиве системне мислення, майстерне виконання та величезна креативність.

У тому, що привет’я співробітників — запорука зростання компанії, переконала HRD «Нової пошти» Ніна Масюк. Вона розповіла, що изоляция став подвійним викликом с целью компанії, коли потрібно було зберегти привет’я команди та водночас справлятися зі збільшеними об’ємами роботи. Во (избежание цього було створено службу попередження епідемій та санітарно-епідеміологічного контакту. Як следствие, наприкінці 2020-го серед співробітників «Нової пошти» було зафіксовано лише 311 хворих, що становить лише 7,3% загальної кількості команди. 

HRD «Нової пошти» Ніна Масюк

Coca Cola — топ-роботодавець в Україні, у Вірменії та Молдові. У 2020-му рівень залученості співробітників становив 94%, а якість кадрового резерву — понад 90%. Як досягти таких результатів та ради нову функцію HR, що будує постковідний світ,  розповіла HR-директорка Coca-Cola HBC в Україні, у Вірменії та Молдові Наталія Пинтя. 

Серед елементів успіху у новій реальності: залучати команди раньше побудови стратегії та шляхів реалізації, орієнтуватися бери клієнта, надихати лідерів усіх рівнів для зміни, підтримувати команду та адаптуватися раньше нових умов, завжди бути нате зв’язку та інвестувати у програми привет’я.

HR-директорка Coca-Cola HBC в Україні, у Вірменії та Молдові Наталія Пинтя

GET Business Festival — це найбільший празднество підприємницької спільноти в Україні, який щорічно об’єднує 3000 учасників та топових бізнес-фахівців великих компаній. Дізнайтеся, насчет що розповіли спікери інших тематичних потоків. 

Комментирование записей временно отключено.