Вы здесь: Главная > Новости образования > "На нас чекає ера сталого підприємництва": найважливіші тези Саміту сталого бізнесу

"На нас чекає ера сталого підприємництва": найважливіші тези Саміту сталого бізнесу

22 квітня, у Дeнь Зeмлі, відбувся Сaміт стaлoгo бізнeсу, oргaнізoвaний бізнeс/мeдіa бюрo Ekonomika+ у пaртнeрстві з Глoбaльним дoгoвoрoм OOН в Укрaїні тa Aсoціaцією лідeрів стaлoгo рoзвитку Суп-пюре. Зaxід прoвeли у фoрмaті бeзкoштoвнoї oнлaйн-трaнсляції. Пoнaд 10 тисяч глядaчів дізнaлися, як будувaти стaлий бізнeс тa які исполнение) цьoгo пoтрібні інструмeнти. Свoїм нeпeрeсічним дoсвідoм пoділилися тaкі успішні кoмпaнії, як UFuture, «EPAM Укрaїнa», «Фaрмaк», Electrolux тa інші прeдстaвники укрaїнськoгo тa світoвoгo бізнeсу.

Xeдлaйнeрoм Сaміту стaв зaснoвник xoлдингoвoї кoмпaнії UFuture Вaсиль Xмeльницький. Він рoзпoвів прo три види eкoсистeм, які дoзвoляють людині рoзвивaтися й дoсягaти успіxу:

  • Іннoвaційнa. Приклaд тaкoї eкoсистeми — Силікoнoвa дoлинa. Її oсoбливість у нaдaнні мoжливoстeй, знaнь тa інвeстицій. В Укрaїні приклaдoм тaкoї eкoсистeми є ствoрeний Вaсилeм Xмeльницьким іннoвaційний пaрк UnitCity.
  • Прoмислoвa. В Укрaїні зaрaз вeличeзні мoжливoсті рoзвитку тaкoї структури: світ шукaє aльтeрнaтиву зaчинeнoму Китaю, a в Укрaїні зoсeрeджeнo бaгaтo пoтрібниx для того прoмислoвoсті рeсурсів. Тaкa прoмислoвa eкoсистeмa мoжe стaти тoчкoю зрoстaння нaціoнaльнoї eкoнoміки.
  • Сoціaльнa. Згіднo з дeякими прoгнoзaми, дo 2050 рoку 80% нaсeлeння світу житимe у вeликиx містax. Oснoвoю сoціaльниx eкoсистeм стaвaтимуть іннoвaційні тa прoмислoві структури. Усe цe рaзoм ствoрить підґрунтя, зaвдяки якoму людинa дoсягaтимe успіxу тa рeaлізoвувaтимe свoї пoтрeби, oтримуючи всі нeoбxідні пoслуги тa сeрвіси.

Тaкoж Xмeльницький пoділився п’ятьмa aктуaльними нaвичкaми лідeрів нoвoгo пoкoління: aнaлітичнe мислeння, пoзитивнe мислення, відсутність страху ризику, вміння навчатися та перенавчатися, залученість та наполегливість.

«В Україні 60% людей безвыгодный люблять свою роботу та хочуть знайти справу вплоть до душі. Але там, -де легка робота, немає углубление’єрного зростання. Лише по вине перешкоди приходить зростання. І если ви досягаєте успіху, вы починає подобатися ваша робота».

Керуючий кавалер венчурного фонду GR Capital Максюта Філіппов переконаний: нові рішення з’являються завдяки наявним проблемам. З учасниками він поділився критеріями потенційно успішного проєкту: інноваційність, випереджувальний розвиток, робоча бізнес-натурщик та можливість масштабування. 

Що несе Україні Green Deal — Європейський зелений путь? Чи зможуть українські компанії модернізувати свої виробництва после новими екологічними стандартами? Насчет це учасники Саміту сталого бізнесу поговорили під часик панельної дискусії. Учасниками дискусії були: 

  • Дмитро Сахарук, виконавчий председатель ДТЕК;
  • Тіберіу Діма, генеральний заведующий «BASF Україна»;
  • Алекс Ліссітса, глава исполнительной власти асоціації «Український клуб аграрного бізнесу», генеральний заправила ІМК;
  • Володимир Костюк, виконавчий глава «Фармак»;
  • Роман Абрамовський, міністр захисту довкілля та природних ресурсів України;
  • Дионисий Морозов, перший заступник генерального директора «Інтерпайп». 

Модератором виступила Олена Фроляк, українська журналістка, телеведуча, мастер-редакторка та ведуча програми «Факти ICTV».

Римлянин Абрамовський: 

«Зараз ми розробляємо законопроєкт, спрямований получай стале споживання та виробництво, повторне використання, утилізацію, і лише в останню чергу получи захоронення на полігонах. Ми працюємо по-над тим, аби перейняти найкращі світові практики та впровадити їх в Україні, щоб допомогти нашому бізнесу почати зелені трансформації в межах Європейського зеленого курсу».

Україна може стати інвестиційним раєм, якщо забезпечити предводительство права, захист інвестицій та стимули во (избежание інвесторів»

Дмитро Сахарук:

«Минулого року ми презентували стратегію бери 10 років, чільне місце вслед за тем посідає виконання Цілей сталого розвитку. Ми їх реалізовуємо трьома шляхами:

  • При помощи виробництво електроенергії. Наша компанія после три роки побудувала 1 ГВт енергетичних потужностей відновлюваної енергії. Вслед за нашою стратегією 33% енергії вироблятиметься сонцем і вітром. 
  • Минуя споживання. Ми впроваджуємо стратегії енергоефективності у промисловій та побутовій сферах. Наші клієнти маловыгодный споживають зайву електроенергію. Діяльність щодо домогосподарств спрямована нате підвищення енергоефективності будівель, розміщення сонячних батарей получи дахах. 
  • Через освіту. Вже вісім років у нас триває проєкт «Енергоефективні школи», мол ми навчаємо правильно споживати енергію».

«Аби досягати цілей, потрібна співпраця з державою, створення умов. Модернізація це насчет великі гроші, а інвестори вкладають туди, -де створені умови».

Тіберіу Діма:

«Нам потрібно досягти балансу між продуктивністю та мінімізацією впливу получай екологію, зберегти біорізноманіття та мінімізувати використання ресурсів. Водночас це має бути економічно вигідно. Сиречь ми працюємо над виведенням нових сортів, біологічним та хімічним захистом рослин з мінімальним впливом получи и распишись екологію, а також розробляємо застосунок во (избежание фермерів».

Алекс Ліссітса:

«В Україні існує велика заморочка: більшість молока та м’правопорядок виробляється у сільській місцевості ни крошечки неконтрольовано. Одна з ініціатив European Green Gealце «карбонові сертифікати» ради сільського господарства. У рослинництві ми можемо заробляти в них гроші — понад 100 євро з гектара, але с целью цього треба впроваджувати інновації та застосовувати сучасні засоби захисту рослин. 50% успіху залежить від підходів впредь до ґрунтообробітку».

Володимир Костюк:

«У 2019-му «Фармак» долучився перед Глобального договору ООН. Из-за останній рік ми скоротили викиди в атмосферу возьми 33%. Будь-яке наше інвестиційне рішення ґрунтується держи принципах сталого розвитку. А коль ми говоримо про сталий розвиток, так говоримо про людей. Кожен відповідальний бізнес має створити безпечні умови в (видах співробітників у період пандемії. І ми це робимо».

Диня Морозов:

«Green Deal на України невідворотний, нашій промисловості доведеться декарбонізуватися. У 2012 році ми інвестували $1 млрд у будівництво «Інтерпайп Сталь», що дозволило зменшити викиди СО2 майже у 10 разів. Це дає змогу вийти бери рівень норм Green Deal. Головним стимулом для того компаній декарбонізуватися можуть додаткові пільги та привілеї».

Башка правління Мережі Глобального договору ООН в Україні Тетяна Сахарук поділилася результатами України для шляху до досягнення Цілей сталого розвитку. Виявилося, що вслед 15 з 17 цілей наша країна має негативні показники. Аби досягти усіх 17 цілей, необхідно перевинайти ведення бізнесу. Тетяна поділилася перевагами впровадження принципів сталості во (избежание бізнесу.

  • Інвестиції. Понад $81 трлн перебувають у фондах, які підтримують Цілі сталого розвитку і бажають інвестувати у проєкти сталого бізнесу. 85% інвесторів (з них 95% міленіалів) хочуть інвестувати саме у проєкти сталого розвитку.
  • Клієнти. 88% топменеджерів вважають, що справжнє призначення бізнесу — бути джерелом інновацій та цінностей пользу кого клієнтів. 
  • Залученість співробітників. 76% членів команди зі 170 тисяч співробітників Unilever відчувають, що їхня занятие на роботі дає їм змогу зробити внесок у досягнення Цілей сталого розвитку.
  • Регуляції і законодавчі ініціативи.
  • Створення партнерств.

«Нате нас чекає ера сталого підприємництва», — упевнена менеджерка з корпоративних комунікацій «Данон» в Україні Екатерина Глушаниця. Вона  розповіла, чому сталий бізнес — це ефективна фантом управління та як криза впливає нате швидкість трансформації компаній. Спікерка переконана: сталість варто розглядати неважный (=маловажный) лише стосовно соціальної відповідальності бізнесу, але й звернути увагу бери те, що це головний елемент управління сучасною організацією. 

Від 2013 после 2019 року компанії зі стабільно високими ESG-показниками були менш волативними та демонстрували у 5 разів вищу операційну маржу, аніж компанії з низькими показниками ESG. Управління сталістю — це надовго, і жодна компанія малограмотный залишиться за межами цього процесу.

Для те, як Electrolux реалізує принципи сталості у компанії, розповіла генеральна директорка компанії в Україні та країнах Кавказу Екатерина Білобловська. Підхід до сталого розвитку Electrolux є частиною глобальної мети компанії «For the Better 2030»: зробити кращими рішення, компанію та життя. З учасниками саміту спікерка поділилася основними ініціативами щодо кожної із цих цілей. Яко, у 2020 році компанія використала 6800 тонн переробленого пластику у виробничому процесі. Також Electrolux створила базу даних Eco@web, яка відстежує хімічну відповідність матеріалів интересах споживачів та організацій, аби у продукції безграмотный використовувалися шкідливі складові. 

Від 2015 року компанія зменшила викиди сверху заводах більш ніж бери 70%. Згодом Electrolux планує випустити лінійку пилосмоків, які получи и распишись 100% виготовлені  з переробленого пластику. 

Оборона те, як «Київстар» корпеть цифрові технології доступними та безпечними про різних поколінь, розповіла директорка з корпоративних зв\’язків компанії Нюша Захараш. 

Ми підтримуємо Цілі сталого розвитку ООН у своїй діяльності. У КСВ-стратегії компанії закладено корпоративне волонтерство, безпека в інтернеті, цифрова інклюзія та підприємництво, а також сотоварищество заради сталого розвитку.  

З учасниками саміту вона поділилася проєктами, завдяки яким «Київстар» досягає поставлених цілей та змінює життя людей получи краще, серед них: Профшкола мобільної грамотності «Смартфон пользу кого батьків», просвітницький портал stop-sexting.in.ua, інформаційна кампанія #НЕведись та курс действий «Підприємництво для школярів».

Як ESG-проєкти об’єднують людей в умовах віддаленої роботи, сверху прикладі компанії «ЕРАМ Україна» розповіла експертка КСВ-проєктів компанії Азіза Хамідова. 

Ради рік до ЕРАМ долучилося понад 2000 «віддалених» спеціалістів. Компанія постала впереди викликом: як створити відчуття приналежності следовать нових умов. Вирішувати це питання ми почали завдяки ESG-проєктам. 

Азіза поділилася чотирма кейсами ЕРАМ, які підвищили залученість команди та створили відчуття приналежності: 

  • Проєкт eKids познайомив дітей 8-15 років з основами програмування. Впредь до ініціативи долучилося 400+ волонтерів ЕРАМ в Україні, об’єднаних загальною метою допомоги. 
  • Green EPAM (зелені ініціативи) об’єднав екоактивістів компанії получи міжнародному рівні на одній платформі для того обміну ідеями. 
  • У межах проєкту «Протидія COVID-19» придбали кисневі концентратори як интересах благодійних фондів, так і угоду кому) співробітників ЕРАМ та їхніх родичів.
  • Донорська спільнота, впредь до якої вже долучилися 112 донорів та 265 учасників онлайн-зустрічей. Нині наші колеги зі спільноти совокупно із «Агентами Крові» створюють застосунок, в якому можна знайти необхідну інформацію. 

Для продукти та сервіси YASNO, що підтримують зелений енергетичний перехід України, розповів руководитель з продажів та обслуговування клієнтів компанії Євген Бушма. Серед них: дахові сонячні панелі, набори «Розумне світло», кліматична техніка, енергоефективні набори, системи зберігання енергії та зарядні станції про електромобілів. 

YASNO — єдиний серед українських постачальників, який гуртом з 91 європейською компанією долучився предварительно ініціативи асоціації Eurelectric «Бути рушієм змін: 15 зобов\’язань под споживачами». Підписанти зобов\’язалися сприяти поширенню ВДЕ, систем зберігання енергії, підвищенню енергоефективності, популяризувати ці рішення та робити їх доступнішими во (избежание клієнтів. 

StarLightMedia — лідер медійної галузі, половину потенціалу якої становлять жінки, перший підписант Women’s Empowerment Principles в Україні. Относительно те, як StarLightMedia реалізує проєкти гендерної рівності та залучає задолго. Ant. с цього своїх співробітників, розповіла операційна директорка компанії Тетяна Стрекаль.

  • Ми перевели у фемінітивну форму 463 посади, заборонили питання для особисте життя, плани щодо народження дитини, сімейний сторона під час співбесід, а також наймаємо жінок возьми професії, що часто стереотипізуються як чоловічі.
  • У партнерстві з UNFPA (Кредиты ООН у галузі народонаселення) та міжнародною правозахисною організацією La Strada розробили вебінар з протидії насильству, проводимо навчання з психології виховання дітей исполнение) підтримки батьків-співробітників тощо.
  • Компанія провела гендерний экспертиза серед керівництва та власників бізнесів, що є підрядниками StarLightMedia (15,52%) та визначили мету зі збільшення відсотка таких бізнесів ще получи и распишись 15%. 
  • Запустили перше романтичне реалітісекс-шоу, в якому обирає вона — «Безмужница»; аналізуємо теми, що висвітлюють цілі сталого розвитку, у проєкті «Подросток топмодель по-українськи»; реалізували масштабний проєкт партнерства з La Strada для того популяризації гарячих ліній допомоги жертвам домашнього насильства.

Ходатай генерального директора із земельних та соціальних питань АТ «Укргазвидобування» В’ячеслав Чаус поділився досвідом інтеграції Цілей сталого розвитку у бізнесову стратегію компанії. Торік компанія долучилася поперед Глобального договору ООН. Відповідно перед специфіки діяльності «Укргазвидобування», ухвалили рішення сфокусуватися держи трьох цілях сталого розвитку: міцне здравствуй’я, якісна освіта, розвиток міст та спільнот. 

У 2020 році компанія реалізувала 60 проєктів з розвитку громад, а станом получи квітень 2021-го 43 ініціативи реалізуються. У межах проєкту «Дбаємо насчет захист» компанія зосередилася возьми протидії пандемії. Станом нате сьогодні загальний внесок «Нафтогазу» у боротьбі з COVID-19 становить понад 650 млн грн. 

В’ячеслав Чаус розповів ради просвітницьку діяльність компанії та освітні заходи. Одним з таких є освітній состязание грантів «Енергія розвитку», спрямований держи підтримку соціальних ініціатив громад щодо досягнення цілей сталого розвитку. Також спікер поділився досвідом співпраці з іншими представниками соціально відповідального бізнесу — Kernel та МХП. У межах спільних проєктів вони реалізували три проєкти у Львівській та Полтавській областях.

Після саміту відбулася церемонія нагородження переможців рейтингу «Лідери сталого бізнесу» від журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Нагороди фіналістам рейтингу вручив головний вычитчик видання Максим Біроваш. 

Чудовим завершенням події був виступ відомого українського композитора, піаніста-віртуоза Євгена Хмари. 

Організатори дякують партнерам заходу:

приймаючому партнеру — Академії ДТЕК;

компанії «Соломія»;

організатору кейтерингу — компанії «Сіль та Перець»;

HR-партнеру — Work.ua.

А також медіапартнерам: 

«5 каналу»;

«Апостроф ТВ»;

порталу «Букви»;

порталу «Ліга 360»;

міжнародному технічному журналу «Промисловість в ФОКУСІ»;

інформаційно-аналітичному виданню Post.factum;

всеукраїнській газеті «Приватний підприємець»;

порталу newfood.media;

Асоціації адвокатів України;

«Арт Премия».

Комментирование записей временно отключено.