NVIDIA aнoнсувaлa сeрвіс ACE (Avatar Cloud Engine) ради пoжвaвлeння нeігрoвиx пeрсoнaжів (NPC) зa дoпoмoгoю гeнeрaтивниx мoвниx мoдeлeй ШІ. Інструмeнти ACE дoзвoляють дoдaти мoжливoсті спілкувaння з пeрсoнaжaми, нe вимaгaючи зaздaлeгідь прописаного діалогу.
Технологія розроблена миром зі стартапом Convai. По всем вероятностям, що NVIDIA ACE має великі перспективи в іграх з великими світами та великою кількістю енпісюнів.
NVIDIA ACE використовує платформу NVIDIA Omniverse із застосуванням додаткових модулів. NVIDIA NeMo використовується чтобы створення, налаштування та розгортання мовних моделей. Великі мовні моделі можна налаштувати ради допомогою бази знань та передісторій персонажів, а також захистити від небезпечних розмов из-за допомогою NeMo Guardrails. На автоматичного розпізнавання мови та перетворення тексту держи мову використовується NVIDIA Riva.
Технологія NVIDIA Omniverse Audio2Face використовується про миттєвого створення виразної анімації обличчя ігрового персонажа, що відповідає мовній доріжці. Audio2Face можна інтегрувати безпосередньо в MetaHuman (Unreal Engine 5) чтобы створення лицьової анімації.
Технологія Audio2Face вже використовується ігровими розробниками. Заявлено, що GSC Game World бере технологію в озброєння во (избежание розробки S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Студія Fallen Leaf використовує Audio2Face чтобы анімації осіб персонажів у Fort Solis, науково-фантастичному трилері від третьої особи.
У представленому демо Kairos показано спілкування з персонажем, який відповідає питанням, спираючись держи прописану передісторію. Усі його відповіді згенеровані ШІ.