Вы здесь: Главная > Новости образования > В Україні запустили освітню онлайн-програму про апсайклінг старого одягу

В Україні запустили освітню онлайн-програму про апсайклінг старого одягу

«Нoвe життя стaриx рeчeй, aбo мoдний aпсaйклінг з турбoтoю прo сeрeдoвищe» — oсвітня oнлaйн-прoгрaмa з мeтoю пoпуляризaції принципу усвідoмлeнoгo підxoду дo мoди тa відпoвідaльнoгo стaвлeння дo спoживaння прeдмeтів oдягу, взуття, aксeсуaрів. Цe нaзвa сeрії з восьми воркшопів, яка є основою онлайн-проєкту по (по грибы) участі фахівців у сфері апсайклінгу.

Проєкт реалізовується вслед співфінансування Посольства Нідерландів в Україні та вслед за підтримки Українського культурного фонду. Партнери: Lviv Fashion Week, Zero Waste Lviv. 

Серія відеороликів (Вотан з яких виготовлений з використанням технології VR) — це безвыгодный лише промоція екожиття та екомотивація, а й набір практичних інструкцій, рекомендацій интересах застосування на щодень. Це набір звичок і навичок «модного» апсайклінгу, які стануть у пригоді кожному прихильнику принципу відповідального споживання. Відтак, у кожному з 8-ми відеороликів глядач отримає коротку чітку інструкцію і візуалізацію схеми апсайклінгу.

Серед спікерів: Янина Червінська, дизайнерка бренду Yana Chervinska, засновниця платформи стійкої моди Sustainable Fashion Pad, засновниця ГО Беззайве, координаторка Мережі екостанцій України; дизайнерки Святая Стеблак (бренд Olga Steblak) та Леся Марчук (бренд Olesya Marchuk); Ірина Соловій — дизайнерка, авторка бренду екологічного пакування «Згорток»; Ксанка Гураль — дизайнерка бренду Gural jewelry; Іва Репницька та Наталія Капустинська — авторки численних майстер-класів сверху тему апсайклінгу; Marta Skinnysticks — авторка бренду художнього розпису одягу Skinnysticks.

Програма нате тему апсайклінгу буде однаково цікавою як угоду кому) тих, хто активно практикує норма усвідомленого підходу до моди, что-то около і для тих, хто хоче, але маловыгодный знає, з чого почати та як впровадити у щоденне життя норма відповідального споживання. Проєкт розрахований для широку аудиторію людей, які мало-: неграмотный є клієнтами люксових брендів, які можуть безграмотный цікавитися дизайнерським одягом та модою взагалі, а без усилий шукають спосіб переробити старі речі/одяг.  

Саме тому у програмі використаний DIY-підхід (Do It Yourself, альбо ж зроби це сам) — объем, коли люди створюють речі своїми руками, який сьогодні став окремим суспільним трендом та популярним явищем масової культури.

Серія відеороликів з’явилася в мережі у жовтні. Всі відеоролики є повністю доступними для того перегляду на Facebook-сторінці та Youtube-каналі проєкту.

Комментирование записей временно отключено.