Зaснoвник і СEO стaртaпу OMO Вaдим Сидoрeнкo пoділився принципaми впрoвaджeння іннoвaцій у бізнeсі:
«Іннoвaційний прoдукт мaє бути прoстим, дoступним в (видах мaс-мaркeту і ствoрювaти мeрeжeвий eфeкт. Іннoвaція пoвиннa створити органічне зростання. В целях цього необхідно застосовувати три прийоми: взаємодія людей спустя продукт, сарафанне радіо та автоматичний апсейл».
Обвинять Сидоренко, ОМО
Як і -де бізнесу шукати гроші для того розвитку, у форматі панельної дискусії обговорили виконавча директорка Українського центру сприяння інвестиціям і торгівлі Ірина Титарчук, патентна повірена з 13-річним досвідом роботи. CEO стартапа PatentBot та керівна партнерка патентно-правової фірми Prima Veritas Наталія Владимирова, співзасновник і керівник Liki24.com Антоня Авринський, засновник Клубу сталого бізнесу, эдвайзор з розроблення й реалізації програм та донорської координації SME.DO Олександр Бабій, ІТ-бізнесмен, председатель Європейської асоціації програмної інженерії EASE Славуся Савченко.
Про специфіку венчурних інвестицій та як отримати приступ до цього інструмента, розповів керівний сотоварищ. Ant. конкурент венчурного фонду GR Capital Макс Філіппов.
«Як визначити, чи потрібен вас венчур? Якщо у вас середина на зростанні та ви плануєте змінити світ для краще, то потрібен. Якщо ж ви сконцентровані лише возьми прибутку і вважаєте, що у вам і так все працює, вас не потрібен венчур».
Також Максюша зауважив, що на початковій стадії інвестора цікавлять повеление (досвід фаундерів, експертиза, референси), ринок (його ємність, конкурентне середовище), исход (наскільки він вирішує реальну проблему та чи є сверху нього попит). Згодом цей наличность важливих чинників поповнюється фінансами, KPI, бізнес-моделлю, конкуренцією та умовами участі.
Сима Філіппов, GR Capital
Загалом бери GET Business Festival виступили понад 70 спікерів. Оборона що розповіли бізнес-фахівці, вслед успіхами яких стежить уся країна, читайте в огляді.