Вы здесь: Главная > Новости образования > Як комунікувати, коли бізнесу довіряють більше, ніж ЗМІ: тези Антикризового PR-марафону

Як комунікувати, коли бізнесу довіряють більше, ніж ЗМІ: тези Антикризового PR-марафону

20 трaвня нa Aнтикризoвoму PR-мaрaфoні 25 тoпoвиx фaxівців із кoмунікaцій пoділилися нoвими інструмeнтaми взaємoдії з aудитoрією, пoбудoви пeрсoнaльнoгo брeндa тa рeпутaції. Тисячі учaсників oтримaли інструмeнти від «Київстaр», WOG, Kernel, FAVBET тa іншиx прoвідниx кoмпaній у фoрмaті oнлaйн-трaнсляції тa нaживo в іннoвaційнoму мaйдaнчику UNIT.City.

Вeдучими зaxoду стaли тeлeвeдучa, журнaліст Oлeнa Мoрoзoвa тa тeлeвeдучий, мeдіaмeнeджeр, шeф-рeдaктoр Obozrevatel TV Вaдим Кoлoдійчук.

Дирeктoркa з кoрпoрaтивниx кoмунікaцій «AрсeлoрМіттaл Кривий Ріг» Яринa Ключкoвськa пoділилaся трeндaми у кoмунікaції тa дoвeлa, чoму ринку нeoбxіднe нoвe диxaння. 

Рeзультaти дoсліджeння КМІС, прoвeдeнoгo у грудні 2020 рoку,  нeвтішні: вoлoнтeрaм, цeркві тa грoмaдським oргaнізaціям кадр(ы) дoвіряють більшe, aніж ЗМІ. Ми живeмo зa чaсів прoцвітaння джинси, вeличeзнoї кількoсті інфoрмaції тa кoрпoрaтивнoгo нaрцисизму. Пeрeд нaми стoїть вибір: aби йти зa мaрнoслaвствoм, aбo пoчaти принoсити рeaльну цінність. 

Яринa прeзeнтувaлa пoкрoкoвий плaн дій, як бізнeсу стaти ближчим тa спрaвді кoрисним про стeйкxoлдeрів: 

  • припинити плутaти рeпутaцію тa eгo:  зaмість любити сeбe в інфoрмaційнoму прoстoрі, пoлюбити людeй, у чиїx гoлoвax живe нaшa рeпутaція;
  • зaсвoїти, щo критикa — цe нe кризa, a звoрoтний зв’язoк;
  • зaбути слoвo «aудитoрія», зaмість ньoгo — стeйкxoлдeри: людской), щo уxвaлюють рішeння, від ниx зaлeжить вaшa рeпутaція тa успіx у дoсягнeнні цілeй кoмпaнії;
  • вимірювaти нe oxoплeння, a зміни у пoвeдінці цільoвиx людeй.

 «Ми з вами стейкхолдери Києва, а отже, ми відповідаємо ради якість життя у столиці», — PR-военачальник, співвласник компанії «Ресторанські» Сергій Дідковський розповів, як PR-фахівець може допомогти містянам обрати квинтал.

За допомогою спеціаліста з комунікацій виборець може сформувати запит до самого посади мера, таким чином має бути створена стратегія міста, що його розвиває та рятує. Йдеться относительно захист історичних будівель, озеленення, перероблення сміття, управління трафіком, комунікації тощо. Завдання фахівця, який прагне розвивати місто: допомогти містянам зробити такий вибір, вслед якого ані виборцю, ані спеціалісту безвыгодный буде соромно. 

У 2019 році Академія ДТЕК стала переможцем конкурсу найкращих корпоративних університетів світу Global CUU Awards 2019 у номінації «Корпоративна відповідальність».

Для те, як Академія реалізувала проєкт, що працює з державою та суспільством, для Антикризовому PR-марафоні розповіла керівниця департаменту маркетингу та комунікацій компанії Тетяна Шерман.

Узявшись ради спільний проєкт із міністерством, ми розуміли, що всі зміни мають починатися зі співробітника. Тому зосередилися нате трьох напрямах:

  •  навчання держслужбовців;
  • розроблення та актуалізація професійних стандартів;
  • взаємодія з державними вишами.

Важливість інтеграції КСВ у бізнес-шаблон у форматі панельної дискусії обговорили:

  • Маріанна Коніна, Chief Public Engagement Officer у TECHIIA holding,
  • Сергій Демченко, (главно)командующий управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ»,
  • Тіна Михайловська, співзасновниця та керівниця БФ «Життєлюб».

Модераторкою була Світлана Пистолет, директорка зі стратегічних партнерств БФ «Таблеточки».

Сергій Демченко: 

Магістральним ядром соціальної відповідальності компанії є цінова пропозиція: ми пропонуємо найнижчі ціни держи соціальні групи товарів. Також ми запустили низку соціальних проєктів із Rozetka та «Нова пошта», а згодом стартує загальнонаціональний проєкт з Міністерством соціальної політики. 

Маріанна Коніна: 

Ми створили фундацію TECHIIA, яка реалізує проєкти в Україні, але ми працюємо надо розширенням. Так, WePlay получай початку пандемії провели кіберспортивний благодійний турнір, кошти з якого пішли двом організаціям, що розробляють вакцини від коронавірусу. Проєкти КСВ створюють середовище, в якому всі учасники можуть розвиватися та досягати більшого.

Тіна Михаловська: 

Во (избежание ефективної взаємодії важливо обрати тему, що збігається з метою засновника компанії, колективу, бренда, аудиторії.  

Світлана Игрушка: 

 Стратегія активності бізнесу у напрямі КСВ — це win-win-win: виграє бізнес, пріоритетні стейкхолдери та суспільство загалом. 

Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрікова розповіла оборона антикризові комунікації в Entertainment Tech — бізнесі в ігровій індустрії, що трансформується. 

Головний виклик — криза довіри поперед індустрії, саме тому компанія сьогодні працює следовать трьома напрямами: новий  рівень комунікації з державним та економічним сектором, перехід предварительно сегмента entertainment  tech, нова напыщенность у суспільстві. 

Наше завдання — побудувати lifestyle-бренд. У суспільстві завжди були і будуть ігри, і ми виступаємо по (по грибы) розвиток культури гри, розважальних сервісів. Індустрія геймінгу залишається драйвером новітніх технологій та об\’єднує провідних IT-фахівців з усього світу. К якісної трансформації ми запросили перед співпраці креативного партнера — агенцію Banda. Отечественный вектор: людяна комунікація, невинность повідомлення і сила креативу, надо омніканальною реалізацію яких ми будемо энергично працювати протягом року.

Президент з корпоративних зв\’язків «Київстар» Нюраха Захараш розповіла, чому кризи уникнути неможливо, але підготуватися прежде неї можна і потрібно.

Завдання счастливо-якого керівника PR-відділу — створити таку команду, в якій будуть різні человек, з різними поглядами і розумінням. В умовах кризи важливо почути різні точки зору, аби ухвалити рішення. Криза настане до скорой встречи-що, головне — в якій формі ви її зустрінете. Завдання PR-фахівця — налагоджувати процеси і «репетирувати» кризи.

«Раніше репутацією називали тетушка, що про вас говорять інші. Сьогодні репутація — це тетка, що про вас знайдуть!» — digital-заправила Ekonomika+, медіаконсультант Олександр Клімашевський розповів, як убезпечити бізнес від репутаційних втрат.

З учасниками марафону він поділився інструментами, які допоможуть бізнесу уникнути репутаційних втрат:

  • моніторити неперсоналізовану пошукову видачу;
  • стимулювати користувачів залишати відгуки;
  •  взаємодіяти зі згадуваннями (робити це можна черезо Buffer — сервіс з можливістю відповіді з інтерфейсу).

Промо про проєкту «Маска» зробила PR-экипаж телеканалу «Україна» без залучення агенцій. Як їй це вдалося, розповіли директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук та директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко.

 «Накладка» виходила під час чергового локдауну та третьої хвилі коронавірусу. Нашим завданням було дати позитивну психологічну пігулку. Це був отечественный тон оф войс.  Наша стратегія: планова робота (прес-реліз, работа, унікальний промо- та PR-контент) +  креатив команди + постійна гнучкість та моніторинг + любов по проєкту».

Спікерки поділилися проморішеннями, які допомогли досягти результату: залучення поперед перегляду шоу 14,5 млн глядачів. Серед інструментів: найдовша промокампанія, унікальний контент на діджитал,  Backshow та таємний діджитальний ведучий (контент лише интересах YouTube та Instagram «Маски»), «заборонений» престур сверху майданчик для 39 журналістів та блогерів, виставка масок у ЦУМі тощо.

«Головна значимость генерального директора сьогодні — стати Chief Empathy Officer», — переконана керівниця PR-напряму EVA Олександра Гнатик. З учасниками марафону вона поділилася статистикою, що свідчить относительно кризу довіри до лідерів, та зауважила, що бізнес стає найбільшим елементом довіри серед людей.

У пирушка час, як світ дедалі глибше занурюється у недовіру та дезінформацію, бізнес стає єдиною інституцією, якій довіряють. 61% людей виявили довіру бізнесу під время пандемії. І такі високі вимоги впредь до бізнесу означають такі самі високі вимоги накануне генеральних директорів.

Нова миссия генерального директора — Chief Empathy Officer, способ якого полягає у:

  • готовності зізнатися у своїй вразливості;
  • замість звільнення креативні рішення к ведення бізнесу та управління персоналом;
  • залучати, надихати, взаємодіяти;
  • дбати относительно безпеку співробітників до того, як подбати ради бізнес;
  • дбати про аллегретто та якість комунікацій, СЕО має бути постійно бери зв’язку з командою.

Як вийти з репутаційного скандалу, особливо коль ти винний? Кейсом успішної комунікації поділилася  директорка з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук

Найкраща криза — це та, яку ми пережили і оборона яку ніхто не дізнався. У 2019 році стався факап: ми заправили майже 50 автівок змішаним пальним замість А-95, і всі вони вийшли з ладу. Попри повну автоматизацію оформлення постачання пального з нафтобази сверху АЗК, цього разу спрацював людський чинник. 

Олена особисто зателефонувала кожному, вибачилася, а компанія повністю відшкодувала клієнтам збитки. Згодом у компанії промоніторили, скільки з цих клієнтів пішло. Жодного! Навіть більше, для WOG не було жодного негативного коментаря у соцмережах. 

«Найголовніше — швидко відреагувати та забезпечити індивідуальний підхід предварительно кожного постраждалого автовласника».

Персональний брендинг та вплив репутації та активної публічної позиції топ-менеджера получай бізнес у форматі панельної дискусії обговорили:

  • Анюта Давиденко, PR agent Гарика Корогодського та Володимира Дантеса;
  • Олександра Погоріла, директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця комунікаційної агенції UAgency.

Модераторкою була Олена Дерев’янко, віце-президентка Української PR-ліги.

Олександра Погоріла: «Важливо отнюдь не те, як ти комунікуєш, а тёта, як ти чиниш насправді. Коль у тебе є достойні проєкти, працювати у комунікаціях нетрудно. Публічність акціонера впливає бери проєкти, комплаєнси, банківські ставки, довіру клієнтів та команди. UNIT.City отримав фінансування від Європейського інвестиційного банку, зокрема завдяки репутаційному капіталу компанії».

Ная Давиденко: «Публічність Гарика Корогодського сприятливо впливає бери фонд «Життєлюб»: більшість проєктів реалізується тому, що аппарат йому довіряють! У роботі з ним найважче тёцка, що ніколи не можна передбачити, що він скаже у прямому ефірі та як це сприйме аудиторія, или у нас завжди є запасні плани, як ми будемо сверху це реагувати».

«Успіх керівника — це успіх команди, тому бренд керівника залежить від того, наскільки сильна марш і наскільки йому вдалося створити клімат всередині команди», — руководитель авіакомпанії МАУ Євгеній Дихне переконав у важливості внутрішньої комунікації.

Конкуренція змушує нас щодня ухвалювати швидкі рішення, а це можливо лише тоді, коль керівник довіряє команді і передає їй великі повноваження. Саме тому внутрішня комунікація отнюдь не менш важлива, ніж зовнішня.

Обговорили актуальні PR-інструменти та поділилися цікавими кейсами використання соцмереж:

  • Екатерина Гуленок, керівниця напряму корпоративних комунікацій «Брокард-Україна»;                                                                                                                                                                       
  • Ксанка Коваль, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel;                                                                                                                                                                                                 
  • Олена Бабикіна, старша менеджерка з корпоративних відносин Carlsberg Ukraine;                                                                                                                                                              
  • Наталія Нюня, PR-директорка SAGA Development.

Модераторка: Ксения Миронько, директорка з комунікацій Живая.

Оксана Коваль: «Ми присутні у всіх соцмережах, навіть у Tik Tok! До самого речі, Tik Tok добре працює с целью HR-бренда. Нам у коментарях сплошь и рядом пишуть, що хотіли би влаштуватися прежде Kernel на роботу. Коль ми випустили відео з вакансією, отримали понад 100 заявок для одну позицію».

Наталія Плакать: «У нас є кейс продажу преміальної квартири сверху Подолі через «Інстаграм», причому довів клієнта до самого покупки SMM-менеджер!».

Після Антикризового PR-марафону відбулася церемонія нагородження найкращих PR-фахівців. Переможців мошенник онлайн-спільнота голосуванням сверху сайті та експертне журі. 

Чудовим завершенням церемонії став виступ саксофоніста, композитора, музиканта  Дениса Коротєєва.

Організатори дякують партнерам:

  • генеральному партнеру — компанії FAVBET;
  • партнеру, що приймає —  UNIT.City;
  • BRUNCH любовник — мультизлакові снеки нового покоління BRUNCH;
  • партнеру кава-пауз — компанії «Соломія»;
  • водному партнеру — бренду «ЙОДО»; 
  • компанії «AB InBev Efes Україна»;
  • торговельній марці Jack Daniel\’s.

А також медіапартнерам:

  • «ТРК Україна»; 
  • «Апостроф ТВ»; 
  • «5 каналу»; 
  • «АДВ Експерт»; 
  • Creativity.ua;
  • журналу «Marie Claire Україна»;
  • онлайн-платформі креативних індустрій України CASES; 
  • порталу «Ліга 360»;
  • Асоціації адвокатів України;
  • сайту LIGA.net;
  • порталу postfactum.info;
  • порталу «Букви»;
  • порталу  «Репортер»;
  • «Артприз».

Організатори:

Ekonomika + — бізнес/медіа совет, в яке входять: лідер ділового контенту профессия, онлайн-медіа про PR і исследование MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журналец «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Компанія щорічно жить майже 20 бізнес-заходів, серед яких: безмерный фестиваль для малого і середнього бізнесу Get Business Festival, обмін кейсами між HR-фахівцями ради межею стандартних компетенцій HR-марафон, досвід ділових жінок She Congress, стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу Business Wisdom Summit.

Marketing Media Review — це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті насчет вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв\’ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.

Комментирование записей временно отключено.